درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 82734
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




وقتی صحبت از نوابغ اول جهان به میان می آید، ناخودآگاه نام آلبرت انیشتین به اذهان خطور می کند، اما این فیزیکدان مشهور آلمانی جزو این فهرست ۱۰ نفره نیست..!!!????

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:10 نابغه برتر جهان,ضريب هوشي,هوش,جهان, :: 12:55 ::  نويسنده : saeed

سلام و درود

در اين زمان من فرستي غنيمت مي شمارم و از تمام شما خوانندگان عزيزي كه توي اين مدت وقت گذاشتين و بازديدي از وبلاگ بنده نمودين تشكر ميكنم و عذرخواهي ميكنم از بابت زمان ارسال مطالب جديد دليلي هم ندارم جزءگرفتاري هاي روزمره كه اين چند مدت زياد تر شده بود با اميد به اينكه بتونم فعاليت خودم رو در اينجا بيشتر كنم

 

 



سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : saeed

سلام

با تمام صحبت هايي كه شد و با توجه به اينكه تمام توانايي ها و علوم هم كاربردهايي خوب و مفيد مي تونن داشته باشن و هم توانايي بد و مضر بودن رو دارن پس جهت موضوعي بحث رو به سمت فهميدن اين كاربردها معتوف مي كنيم البته تا جايي كه سواد،علم و ذهن اين حقير توانايي داشته باشه و لازم به ذكر است قصد و مقصود از مطرح كردن اين مباحث فقط ديدن،هلاجي كردن و يا نتيجه گيري هايي شايد قابل قبول براي يك انسان عادي كه خواستار كمي ديد مو شكافانه تر به وقايعي كه اطراف اون رخ ميده هست و باز هم به كمك هاي فكري دوستان نياز فراوان دارم ؛ با آگاهي از اينكه اين اواخر حول محور اين موضوع صحبت هاي عديده اي شنيده شده.

 خوب بنا به شواهد موجود از اينكه بعضي از محققان،دانشمندان،تاريخدانان و ...  كه معمولا از خواص جامعه خودشون بودن در تمام طول زمان هاي گذشته تا به حال هميشه مشغول به طرح،بررسي،مطالعه در مورد اين سري موضوعات بودن كه آيا ما در اين جهان تنهاييم ؟ آيا جهاني پس از مرگ هم وجود داره ؟ تكليف ما پس از مرگ چي مي تونه باشه ؟ آيا خدا وجود داره؟

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:تاريخ مذاهب,بت , :: 13:6 ::  نويسنده : saeed