درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 82715
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




فارس: افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در چند ماه اخیر ذهن بسیاری از مردم را بار دیگر متوجه “پیکان”، ماشین خاطرات ایرانیان کرد. جهانیان مردم ایران زمین را به قدرشناس بودن می‌شناسند و این مردم بارها ثابت کرده‌اند که دیگر ملل در مورد آنها اشتباه قضاوت نکرده‌اند اما باید اذعان کنیم حداقل در یک مورد این قدرشناسی صادق نیست.

“پیکان” وسیله نقلیه‌ای است که به جرأت می‌توان گفت کمتر ایرانی را می‌شود پیدا کرد که برای یک‌بار هم که شده سوار آن نشده باشد، خیلی‌ها با آن مسافرت و میهمانی رفته‌اند، عروسی کرده‌اند و عزا گرفته‌اند؛ “پیکان” ماشین خاطرات نسل دیروز ایران است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : saeed

"محمود سریع‌القلم" استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفتگوی مشروح با گروه دین و اندیشه خبرگزاری مهر به بررسی سبک زندگی معطوف به توسعه یافتگی پرداخت و سبک کنونی زندگی ایرانی را نقادی و راهکارهای پیشنهادی خود برای اصلاح آن را مطرح ساخت.

دغدغه پیشرفت و توسعه یافتگی در آثار و آرای دکتر محمود سریع القلم برجسته است. اگر مخاطب آشنایی با سیر فکری این استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی تهران داشته باشد درمی‌یابد که دغدغه سریع القلم توسعه یافتگی و طرح اصول ثابت آن با مطالعات مقایسه‌ای است. کتابهای "عقلانیت و توسعه یافتگی ایران"، "فرهنگ سیاسی ایران" و "اقتدارگرایی ایرانی در عهد قاجار" از جمله آثار وی در واقع این سیر را مورد بررسی قرار می‌دهند. در حال حاضر، کتاب "عقلانیت و توسعه یافتگی ایران" به چاپ نهم و کتاب "اقتدارگرایی ایرانی در عهد قاجار" به چاپ پنجم رسیده است.

سریع القلم معتقد است که توسعه یافتگی از دو بخش کلان تشکیل می شود: اصول ثابت و الگوهای مختلف به تناسب شرایط گوناگون کشورها. کشورهایی مثل آلمان، انگلیس و ژاپن و... از اصول ثابت توسعه یافتگی برخوردارند مانند دولت حداقل، صنعتی شدن، توجه فراگیر به علم وعقلانیت، بخش خصوصی فعال، نظام آموزشی کاربردی، نخبگان ابزاری منسجم، مردم پرکار و مسئولیت پذیر، دولت پاسخگو... ولی الگوهایی که طی سالها پرورش و تکامل یافته، متفاوت است.

در بررسی این اصول، فرهنگ و سبک زندگی ایرانی مورد توجه این محقق بوده است. نقدهای وارده بر سبک زندگی و مطالعه و بررسی مقایسه‌ای این سبک با روش زندگی کشورهای توسعه یافته از جمله مطالعات دامنه‌دار این استاد دانشگاه بوده است. بر این اساس و نظر به اهمیت موضوع سبک زندگی معطوف به توسعه‌یافتگی گفتگویی با دکتر محمود سریع القلم انجام داده‌ایم که از نظر می‌گذرد.


در نظر داشته باشید که ما به سبک زندگی هیچ ملتی اصالتاً نمی توانیم ایراد بگیریم چون سبک زندگی نتیجه انباشت تجربیات تاریخی یک ملت است. اما می توانیم معیارهایی را مشخص کنیم و از آن زاویه آسیب شناسی کنیم. در اینجا قصد دارم آسیب شناسی سبک زندگی ایرانی را بر اساس خود فرهنگ ایرانی و فرهنگ دینی مورد خطاب قرار دهم.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:واقعيات,تلخ,سبك,سبك زندگي,زندگي,محمود سریع‌القلم, :: 13:2 ::  نويسنده : saeed

خبرگزاری مهر: عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم که قرار بود در هفته جاری واریز شد، به هفته آینده موکول شد.

براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود. برهمین اساس، هر ایرانی ۷۰ هزار تومانی و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۹۰ هزار تومانی به عنوان کمک اقتصادی شب عید دریافت خواهد کرد.

براساس اطلاعات رسیده، عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم که قرار بود در هفته جاری واریز شد، به هفته آینده موکول شد. در همین حال، احتمال واریز همزمان عیدانه ۷۰ یا ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر) در هفته آینده وجود دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۷۳ میلیون ایرانی این کمک را دریافت خواهند کرد. کل اعتبار کمک اقتصادی شب عید۲٫۷ میلیارد دلار اعلام شده است که قرار است از صندوق توسعه ملی برداشت شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دلارها با نرخ مبادله‌ای تبدیل به ریال شوند تا در مدیریت بازار ارز نیز تاثیرگذار باشند.



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:يارانه,واريز يارانه,عيدانه,دولت,مجلس, :: 12:3 ::  نويسنده : saeed

با سلام خدمت همه عزيزان

صفحه چه خبرا بروز شد خوشحال ميشم ازش ديدن كنيد و نظر هم بدين در ضمن خبراي جالبي هم توش هست ضرر نميكنين

با سپاس فراوان



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:بروز,خبر,چه خبرا,ديدن, :: 11:46 ::  نويسنده : saeed
بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در سرپرستی های جنوب و شرق تهران اقدام به استخدام کند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در سرپرستی های جنوب و شرق تهران و شهرستان های تابعه در شغل بانکدار(تحویلدار) از بین داوطلبان مرد از طریق برگزاری آزمون، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و … نیرو استخدام نماید.

شایان ذکر است حداکثر سن برای متقاضیان 27 سال در نظر گرفته و دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های تحصیلی؛  حسابداری – حقوق – آمار – کامپیوتر بـا گرایش های (نرم افزار - سخت افزار)-فن‌آوری اطلاعات (IT) – صنایع بـا گرایش (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها) – علوم اقتصادی بـا گرایش های (بازرگانی – نظری- صنعتی- اقتصاد کشاورزی- پول و بانکداری) - مدیریت بـا گرایش های (بازرگانی - صنعتی - دولتی- بیمه- امور گمرکی - بانکداری – فن آوری اطلاعات (IT) ) - ریاضی گرایش ( محض و کاربردی) می توانند در آزمون شرکت داشته باشند .

بر اساس این گزارش داوطلبان می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه 91/11/28 تا ساعت 24 روز 91/12/4 از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir اقدام به ثبت نام کنند
 


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : saeed

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی، در حاشیه اکران فیلم «سنگ صبور» در پاریس با فرح دیبا، همسر شاه مخلوع ایران عکس یادگاری انداخت.

 



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:فرح,گلشيفته,عكس,شاه,ملكه,اكران فيلم,, :: 11:33 ::  نويسنده : saeed

الان از مواقعي كه از همه چيز خسته ام از اين كارم هم اخراج شدم تازه مدارك گرويي كه داده بودمم بهم ندادن چون مي تونن قانون پشت اونها است و خدا هم پشت ما بي كساست يعني واقعا بايد قبول كرد كه پستي و كثافت همه آدما و مردم رو گرفته من كه تو اين هفته اي كه گذشت يك نفر رو نديدم كه خلاف اين حرف رو ثابت كنه واسه من اينم كه از اول هفته مون  هنوز هم نميدونم وز چه سبب ساخت مرا .

نهايت يك پستي امروز در حق من شد و دستم هم به هيچ چيز بند نبود هيچ كس هم نتونست كاري بكنه حتي جناب پليس و دستمون رو از پاهامون دراز تر كردن كه برگرديم خونه خدمت شما .

الان خيلي دنيا واسم بي معنا است ، هيچي رو دوست ندارم ، از آدمها متنفرم ،يه خورده هنوز عصبيم و خيلي حس بدي دارم البته خيلي هم دوست دارم آروم بشم دوست دارم از همه كس و همه چيز جدا باشم برم جايي كه هيچ كس نباشه يه خورده طبيعت يه خورده آرامش و بي تعلقي به مردم

بازم خيلي خسته ام ... .



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : saeed

با سلام خدمت دوستان گلم ، هراهاي عزيزم و با تشكر از نظرات اميدوار كننده اي كه دادين و من رو شرمنده كردين امشب يه مطلب رو ديدم كه به ايميلم فرستاده شده بود فكر كردم بد نيست كه ازش در اينجا هم استفاده كنم و در ضمن خيلي دوست دارم نظرات شما خواننده و بيننده اين مطالب رو هم بدونم خودم شخصا نسبت به اينجور مطالب كمي محتاطانه برخورد مي كنم دوست ندارم متعصبانه و يك طرفه به قاضي برم ولي خوب موضوعات قابل توجه و جالبي هستند .

نظر رو فراموش نكنيد

 

خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین

 

 

استفاده از درب کعبه در چند نقطه ی این بازی

 

 

استفاده از درب مسجدالنبی در بازی!!!!؟

 

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 بهمن 1391برچسب:جنگ نرم ,جنگ,نرم,نا خودآگاه , قابل توجه, :: 23:13 ::  نويسنده : saeed
پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. 
هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می داد.
از او پرسید : آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت : چرا ای پادشاه اما لباس
گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم.
پادشاه گفت : من الان داخل قصر می روم و می گویم یکی از لباس های گرم مرا
را برایت بیاورند.
نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه به محض ورود به داخل
قصر وعده اش را فراموش کرد.
صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که
در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود : ای پادشاه من هر شب با همین لباس کم
سرما را تحمل می کردم اما وعده ی لباس گرم تو مرا از پای درآورد ...
 


سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : saeed