درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 82867
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




سلام و درود

در اين زمان من فرستي غنيمت مي شمارم و از تمام شما خوانندگان عزيزي كه توي اين مدت وقت گذاشتين و بازديدي از وبلاگ بنده نمودين تشكر ميكنم و عذرخواهي ميكنم از بابت زمان ارسال مطالب جديد دليلي هم ندارم جزءگرفتاري هاي روزمره كه اين چند مدت زياد تر شده بود با اميد به اينكه بتونم فعاليت خودم رو در اينجا بيشتر كنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

ا،م
ساعت1:33---8 دی 1391
سلام‏!خوب ب ب ب بود،بهم سر بزنgeramafun.blogfa.com

مسعود
ساعت13:18---2 آبان 1391
سلام دوست من از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود تو هم از وبلاگم دیدن کن ونظر هم بدی اگه خواستی میتونی از مطالبم استفاده کنی یعنی میتونی از مطالبم برای وبلاگت کپی کنی من در روز پیش از 3 مطالب در وبلاگم میگذارم اما به شرطی که لینکم کنی تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com

موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : saeed